Tuesday, 17 February 2015

Jamu Dewi Langsing JDL SDM

JAMU DEWI LANGSING - JDL (UNTUK LELAKI & WANITA)




Fungsi2nya:
  • Menguruskan badan
  • Meningkatkan kadar metabolisma
  • Melawaskan serta melancarkan pembuangan
  • Mencairkan n membakar lemak2 tepu yg tersimpan dlm badan terutamanya yg berkumpul di lengan, punggung dan peha
  • Mengurangkan kolesterol dlm badan
  • Menyah-toksin/ detox
  • Buang angin jahat dlm badan
  • Bertindak mengawal selera makan
  • Membuang lemak dlm usus dan membuang makanan yg baru diambil
  • Menghalang pembentukan lemak
  • Menghalang badan drp menerima lebihan lemak dan kabohidrat 
  • Mengaktifkan badan utk menukar kabohidrat kpd tenaga dan bukannya lemak
  • Membantu sistem pencernaan utk berfungsi dgn normal
  • Mengatasi masaalah sembelit
  • Membantu mengaktifkan sel2 dlm tubuh n mmbantu mnghilangkan pengumpulan toksin yg ada di dlm bdn selama ini
  • Herba yg sgt semulajadi TIADA CAMPURAN BAHAN KIMIA
  • Tidak mengakibatkan kesan sampingan spt cirit birit dan alahan, insyaallah
  • Siapa yg byk toksin najis akan hitam, berminyak2 dan berlendir2. dah habis toksin najis cantik semula

Harga: rm65/sebotol (60 kapsul)

ATURAN MAKAN:Permulaan makan 5bj pagi dan 5bj malam selepas makan. Bila badan dah sedap dan selesa just maintain makan 3bj pagi n 3bj malam.

DILARANG GUNA: Ibu Menyusu, Ibu Mengandung, Yg ada Sakit Jantung serta pnyakit2 kronik yg lain

Monday, 16 February 2015

Intimate Manwash SDM

Manwash adalah pencuci sulit lelaki yg pekat membersih dan menyegar secara keseluruhan. Memberi rasa segar dan tidak melekit sepanjang hari. Membantu mengelakkan kegatalan yang disebabkan fungus dan bakteria. Membantu memberikan kelegaan kulit dan membaiki sel-sel kulit rosak. Sejuk menyegarkan.

Daddy Cool Intimate Manwash (DCMW) - RM 68 (Hijau)
Cool & Steady Intimate Manwash (CSMV) - RM68 (Biru)

Pencuci Khas untuk kaum Adam yang masih teruna, sudah berkahwin serta duda. Rasai kesegaran dan tambah keyakinan sepanjang hari. Mampu merawat gatal-gatal, kulit kering, menyah bau, luka-luka kecil akibat garu, berkuping dan keruping serta bersifat anti bakteria.
Selepas bersukan peluh satu badan.
Tergaru -garu gatal sebab air garam kluar dan terkena tempat sensitif. Mr Z , testis serta dubur merupakan kawasan yang paling sensitif untuk orang lelaki dan kebersihan amatlah perlu.

Daddy Cool Intimate manwash dan juga Cool & Steady intimate manwash diperbuat drp ramuan exklusif khas untuk orang lelaki terutama yang aktif.

Selain sejuk nyaman dan menyegarkan, ia juga merupakan pencuci intim yang sesuai bersifat anti bakteria dan lembut yang boleh menghilangkan gatal-gatal di mr Z , mengawal kelembapan kulit, mengelakkan kulit kering , menanggalkan kuping2 dan keruping di kawasan mr Z dan sekitar dengannya.

Ia juga dapat membantu sembuhkan luka2 kecil serta calar2 akibat garukan. Paling indah diguna sebelum bersama pasangan untuk tambah kegairahan dan keyakinan.

Cara nak guna , picit sedikit ke tapak tangan, letak sedikit air untuk dibuihkan dan sapu rata keseluruh mr z, testis dan dubur .Bilas dengan air bersih dan keringkan. 
Guna tiap kali bersuci.

=================================================
Tahu tak apa istimewanya manwash keluaran Moden Tradisional?
=================================================

Ia mengandungi bahan2 semulajadi dari herba terpilih untuk memelihara kebersihan dan meningkatkan keyakinan lelaki. Ianya sungguh lembut dan memelihara Ph bahagian sulit. Yang penting ia dapat membantu mengelakkan jangkitan fungus dan kerengsangan bahagian sulit lelaki dan hilangkan bau yang masam. Aroma segar dan semulajadinya juga mampu merangsang pasangan anda ketika bersama.

Gabungan Jojoba oil , Castor oil, aloe vera dan lain-lain bahan terpilih dapat mengekalkan kelembapan, melegakan gatal-gatal, kurangkan calar-calar akibat garu dan membantu menanggalkan kulit kering di area tersebut.

Cara Guna Manwash:
Picit sedikit 'Daddy Cool manwash " di tapak tangan, letak air sedikit dan cuci rata di seluruh kawasan hadapan sampai belakang termasuk kerandut sampai berbuih. Gunakan tiap kali mandi dan selepas buang air ( kecil atau besar) . Bilas hingga bersih. Anda akan rasa sejuk segar nyaman dan harum sepanjang hari. Insha Allah tiada gatal-gatal dan keruping akan tanggal dalam beberapa hari.



Jamu Dewi Remaja SDM


JAMU DEWI REMAJA..



diformulasi khas utk para gadis bermula dr slps baligh. Penjagaan awal sebelum berkahwin.

Sebotol rm30/30biji.

Dimakan sebiji slpas sarapan pagi.
Fungsi:
- Merawat senggugut
- Haid tidak teratur
Keputihan
- Seluar dalam kotor
- Merawat lendiran
- Vagina berbau
- Merawat masalah kencing malam
- Menghilangkan bau badan
- Membuang angin dlm badan
- Memulihkan urat saraf
- Memberi tenaga
- Menyihatkan badan
- Menaikkan serimuka
- Awet muda
- Mencantikkan tubuh badan
- Mengempiskan perut
- Mengeringkan jerawat
- Menghaluskan kulit tubuh

Thursday, 29 January 2015

Minyak Angin Aromaterapi SDM

TERBARU !!!!
MINYAK ANGIN AROMATERAPI KELUARAN SERI DEWI MALAM SDM

minyak angin aromaterapi superfresh SDM

1) MINYAK ANGIN AROMATERAPI "SUPERFRESH"
=================================
Fungsi2nya:
1. menyegarkan
2. meringankan sakit kepala
3. meredakan kembung perut
4. badan masuk angin
5. mabuk perjalanan
6. elok utk ibu hamil yg loya-loya
7. sakit gigi
8. pesakit asma yg susah bernafas
9. menghilangkan rasa mengantuk dan lesu
10. menaikkan aura positif
11. meringankan gejala flu, selsema, dan lain-lain

Harga: rm18/sebotol (50ml)

========================================

minyak panas herba aromaterapi SDM

Kalau yg sejuk2 bdan, sakit2 sendi, ibu2 dalam berpantang elok guna minyak yg panas. Tak sesuai guna minyak angin aromaterapi "SuperFresh" sbb ia sejuk dan berangin. Contohnya ibu2 dlm pantang takleh guna minyak yg sejuk n berangin, menggigillah nanti. Mereka yg keadaan sekeliling sejuk atau berada di negara sejuk MINYAK PANAS HERBA AROMATERAPI sgt sesuai. 

Bau2an rempahnya sgt harum, segar dan menghangatkan. Satu memori indah yg tidak akn dilupakan. 

2) MINYAK PANAS "HERBA AROMATERAPI"
=============================
1. Membantu ibu2 berpantang utk menyegarkan dan menghangatkan badan
2. Menguatkan dan menegangkan otot perut dan payudara
3. Dijadikan tapel semasa berbengkung
4. Melembut dan mengurangkan regangan kulit perut
5. Melegakan sakit otot dan sendi
6. Mengelakkan urat2 dr dimasuki angin bisa
7. Memecahkan angin dlm badan
8. Melancarkan peredaran darah
9. Diurut pada kaki atau tangan yg terseliuh
10. Terkena gigitan serangga
11. Kanak2 yg kerap kencing malam

Harga: Rm18/sebotol (50ml)
(TIDAK SESUAI UTK BAYI)
(JANGAN DISAPU PADA HIDUNG)

Friday, 11 April 2014

Set Resdung SDM




Sudah gosok gigi tp nafas berbau? 

Rakan2 tak tahan dgn bau mulut anda? 

Hidung sentiasa tersumbat? 

sentiasa berhingus wlupun tidak seselma? 

Tekak sntiasa berkahak? Eeeiiuuww... Pantang kena haba sejuk atau panas mesti terbersin. Pantang kena habuk mesti terbersin dan hidung mula berair dan berlendir. Mata sntiasa lebam dan lingkaran hitam jelas kelihatan, padahal tidur dah cukup. Mukapun nmpk lesu tak bermaya mcm org penat. Tutup dgn makeup tebal pun seri tak naik2. Ada tak bila bangun pg saja tak semena2 bersin2 sampai naik letih dibuatnya?
Haaa..ini semua tanda2 resdung.
Sampai bila anda nak biarkn?

Alasannya sbb dah terbiasa. Tahu tak bila lendir resdung tidak dikeringkn, boleh mngundang bakteria. Jika bakteria tak apa lg, ulat2 resdung pun sng nak membiak. Mula2 mmglah halus, jika dibiarkn hidung akn membusuk dan ulat2 membesar dgn subur, ada tu sehingga sebesar anak jari. Tensen kan jika hidung asyik terasa gatal jerr. Dah mcm2 sabun dibeli utk hilangkn rasa merenyam dimuka. Tp tak terfikir ke nak rawat dr akar umbi? Rawatlah dari dalam, bkn stakat cuci muka saja, spray muka. itu semua setakat luaran dan kesan sementara shj.Dah mcm2 ubat dimakan tp mcm tu juga? 


Sy cdgkn cuba amalkn set resdung keluaran SERIDEWI MALAM. Kalau yg tgh2 dok merenyam2 terbersin, cepat2lah telan 2 biji kapsul penawar resdung SINUS CLEAR. Gerenti line clear tak smpai 10minit. Tak perasaan bersin dah stop. Hidung akn kering, muka hangat, dan tidk lagi sensitif. Kalau tidak, hidung kena rambut sendiri pun hidung dah mula kembang kempis nak achoooommm. Bila hidung kering, muka hangat, nti anda lihat muka mnjadi pinkish, gelung mata gelap akn beransur2 hilang. Berseri2 je muka masa tu. Tp cara yg betul utk pupuskn terus resdung ialah dgn pngambilan SINUS CLEAR secara konsisten iaitu 2 biji pagi dan 2biji malam. 


Tak sampai seminggu sure line clear punya. Set penawar resdung SINUS CLEAR ada serbuk herba khas yg membantu "trigger" hama2 dan ulat2 resdung supaya keluar dari persembunyian. Ikut aturan penggunaan. Klau nk tau ada ulat ke tak, cuba tapis air rebusan herba yg dah bercampur dgn lendir2 hingus anda. Silap2 haribulan dapatlah 2 3ekor, takpun jika ada hama ia akn terapung2 di permukaan air herba. Stim herba ini juga akn mmbersihkan wajah anda dari lapisan2 minyak, memberi khasiat kpd kulit muka. 

Lps dah stim, kulit muka akn glowing, bersih, fresh. Lama2 jerawat pun malu nak hinggap. Apakata clearkan dulu resdung anda lepas dah ok barulah beli makeup jenama mahal2. Yg penting masa memadu kasih taklah asben asyik nak menahan nafas saja dari terhidu hembusan nafas anda yg kurang enak. Lgpun yg penting utk kesihatan diri sndiri. Mmglah sume org ada resdung, cuma bergantung pada keadaan teruk atau tidak atau kronik. Tapi setidak2nya kita cegah ianya dari terus melarat. Cepat2 grab harga promosi. SINUS CLEAR memang penawar mujarab. Stokpun terhad sbb herba sgt istimewa, susah nak didapati lain dari yg lain. Rupa mcm lebih kurang, tp memang lebih kelebihannya dah guna sendiri baru tau. 

SET PENAWAR RESDUNG SINUS CLEAR, harga asal RM116. PROMOSI!!
HANYA RM98.00 SAHAJA!!!




TESTIMONI


Mandian Herba SDM

Mandian Herba SDM




Spa Vagina atau bertangas 

Spa Vagina adalah terapi yang telah di praktikkan sejak ribuan tahun dahulu untuk mencegah dan mengatasi masalah keputihan, memperbaiki sistem alat sulit, memberi kesegaran dan meningkatkan keinginan seksual.

Teknik Wap panas atau asap yang menggunakan herba seperti kunyit, temulawak ,akar cendana dan rempah ratus tambahan akan menghangatkan alat sulit wanita selain disertai senaman kegel yang melibatkan pergerakan otot vagina. Amalan spa vagina dua kali sebulan mampu meningkatkan keyakinan wanita terutama yang telah berumahtangga agar perhubungan intim lebih bermakna.

Terapi ini bermanfaat jika dilakukan sebelum dan selepas kedatangan haid. Namun perlu diingatkan , wanita yang datang haid, menghidap penyakit kelamin dan mengandung tidak di benarkan menjalani terapi ini.

Kepada bakal pengantin, ia dapat menjaga kebersihan alat sulit, mencantikkan kulit, menenangkan otot dan saraf yang tegang semasa persediaan perkhawinan serta memperbaiki peredaran darah dan tenaga dalaman. Bagi wanita yang telah berkahwin dan melahirkan anak pula ia berkesan bagi:

Mengembalikan keanjalan vagina.
Menguatkan otot-otot pinggul.
Relaksasi.
Memulihkan keseimbangan tubuh melalui rawatan badan, minda dan semangat.

Menyedari kepentingan spa vagina atau bertangas inilah makan Seri Dewi Malam- Moden tradisional telah mengeluarkan produk terbaik kami iaitu uncang herba. Untuk mandian herba dan juga bertangas. Terdiri dari bahan2 semulajadi ia nya amat sesuai utk wanita melakukan spa vagina atau mandi wap di rumah sendiri dengan tidak perlu berbelanja besar ke salon2 atau spa.

Mandian herba RM35/sepeket ( 6 uncang )


DAH X PAYAH SUSAH2 NAK KUTIP DAUN LAGI...AMBIK AIR PANAS RENDAM BIARKAN BEBERAPA MINIT.. MANDIAN HERBA ..


Bukan sahaja elok digunakan oleh ibu2 selepas bersalin tetapi juga utk rawatan ala2 SPA di rumah anda sendiri. Direndan dlm rebusan air panas utk dibuat mandi, atau sachet dididihkan lalu wapnya dijdikan khasiat utk bersauna dan bertangas.
Selain membuang angin dlm badan, herba mandian brtujuan utk kesegaran dan keharuman badan semasa nifas. Jika diguna utk bersauna, ia membantu melancarkan perjalanan darah, membersihkan paru2, melancarkan pernafasan dan menyahtoksin tubuh akibat perpeluhan.

Haruman herbanya sungguh harum, menyegarkan badan dan minda menjadi tenang.
Di zaman moden ini amat sukar mendapatkn herba2 disekeliling rumah utk dijadikan mandian. Oleh itu SERIDEWI MALAM berinisiatif menggabungkan adunan herba2 terpilih ke dalam sachet utk kemudahan pengguna.


Antara adunan herba2 terpilih:-
1. Daun chapa
2. Daun Meringgan
3. Daun Senna
4. Daun Lemuni Hitam
5. Daun Kantan
6. Daun kayu manis
7. Daun Serai Wangi
8. Daun Inai
9. Daun Sireh
10. Daun Lakenang dan lain2 lagi

Cara penggunaan:
1. Panaskan air mendidih
2. Rendam 1 sachet mandian herba sehingga kembang
3. Keluarkan sachet tadi kemudian campur air sejuk hingga suam2 kuku
(Sachet ini jgn dibuang krn boleh dicampurkan dgn sachet ke2 nanti. Sachet pertama boleh juga direbus hgga hilang bau & warna)
Seterusnya diulangi spt langkah pertama)

PETUA: Inginkan lebih haruman segar, masukkan hirisan daun limau purut dan daun pandan dlm air rebusan.

Wednesday, 24 July 2013

COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE CHW SDM


COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE..12 SACHET

MENGANDUNGI CAMPURAN ISTIMEWA:
manjakani
kacip fatimah
habbatus sauda
dan beberapa herba terpilih lain

Selain untuk kecantikkan kulit ia juga berfungsi untuk
mengetatkan dalaman,
menguatkan cengkaman otot vagina
mencegah keputihan
mengencangkan payudara
menaikkan punggung
menyihatkan kuku dan rambut
menguatkan otot sendi
melewatkan penuaan
menghilangkan lingkaran gelap di bawah mata
menutup liang pori terbuka

*sesuai untuk wanita & remaja
*tidak sesuai untuk ibu mengandung










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...