Friday, 11 April 2014

Set Resdung SDM




Sudah gosok gigi tp nafas berbau? 

Rakan2 tak tahan dgn bau mulut anda? 

Hidung sentiasa tersumbat? 

sentiasa berhingus wlupun tidak seselma? 

Tekak sntiasa berkahak? Eeeiiuuww... Pantang kena haba sejuk atau panas mesti terbersin. Pantang kena habuk mesti terbersin dan hidung mula berair dan berlendir. Mata sntiasa lebam dan lingkaran hitam jelas kelihatan, padahal tidur dah cukup. Mukapun nmpk lesu tak bermaya mcm org penat. Tutup dgn makeup tebal pun seri tak naik2. Ada tak bila bangun pg saja tak semena2 bersin2 sampai naik letih dibuatnya?
Haaa..ini semua tanda2 resdung.
Sampai bila anda nak biarkn?

Alasannya sbb dah terbiasa. Tahu tak bila lendir resdung tidak dikeringkn, boleh mngundang bakteria. Jika bakteria tak apa lg, ulat2 resdung pun sng nak membiak. Mula2 mmglah halus, jika dibiarkn hidung akn membusuk dan ulat2 membesar dgn subur, ada tu sehingga sebesar anak jari. Tensen kan jika hidung asyik terasa gatal jerr. Dah mcm2 sabun dibeli utk hilangkn rasa merenyam dimuka. Tp tak terfikir ke nak rawat dr akar umbi? Rawatlah dari dalam, bkn stakat cuci muka saja, spray muka. itu semua setakat luaran dan kesan sementara shj.Dah mcm2 ubat dimakan tp mcm tu juga? 


Sy cdgkn cuba amalkn set resdung keluaran SERIDEWI MALAM. Kalau yg tgh2 dok merenyam2 terbersin, cepat2lah telan 2 biji kapsul penawar resdung SINUS CLEAR. Gerenti line clear tak smpai 10minit. Tak perasaan bersin dah stop. Hidung akn kering, muka hangat, dan tidk lagi sensitif. Kalau tidak, hidung kena rambut sendiri pun hidung dah mula kembang kempis nak achoooommm. Bila hidung kering, muka hangat, nti anda lihat muka mnjadi pinkish, gelung mata gelap akn beransur2 hilang. Berseri2 je muka masa tu. Tp cara yg betul utk pupuskn terus resdung ialah dgn pngambilan SINUS CLEAR secara konsisten iaitu 2 biji pagi dan 2biji malam. 


Tak sampai seminggu sure line clear punya. Set penawar resdung SINUS CLEAR ada serbuk herba khas yg membantu "trigger" hama2 dan ulat2 resdung supaya keluar dari persembunyian. Ikut aturan penggunaan. Klau nk tau ada ulat ke tak, cuba tapis air rebusan herba yg dah bercampur dgn lendir2 hingus anda. Silap2 haribulan dapatlah 2 3ekor, takpun jika ada hama ia akn terapung2 di permukaan air herba. Stim herba ini juga akn mmbersihkan wajah anda dari lapisan2 minyak, memberi khasiat kpd kulit muka. 

Lps dah stim, kulit muka akn glowing, bersih, fresh. Lama2 jerawat pun malu nak hinggap. Apakata clearkan dulu resdung anda lepas dah ok barulah beli makeup jenama mahal2. Yg penting masa memadu kasih taklah asben asyik nak menahan nafas saja dari terhidu hembusan nafas anda yg kurang enak. Lgpun yg penting utk kesihatan diri sndiri. Mmglah sume org ada resdung, cuma bergantung pada keadaan teruk atau tidak atau kronik. Tapi setidak2nya kita cegah ianya dari terus melarat. Cepat2 grab harga promosi. SINUS CLEAR memang penawar mujarab. Stokpun terhad sbb herba sgt istimewa, susah nak didapati lain dari yg lain. Rupa mcm lebih kurang, tp memang lebih kelebihannya dah guna sendiri baru tau. 

SET PENAWAR RESDUNG SINUS CLEAR, harga asal RM116. PROMOSI!!
HANYA RM98.00 SAHAJA!!!




TESTIMONI


Mandian Herba SDM

Mandian Herba SDM




Spa Vagina atau bertangas 

Spa Vagina adalah terapi yang telah di praktikkan sejak ribuan tahun dahulu untuk mencegah dan mengatasi masalah keputihan, memperbaiki sistem alat sulit, memberi kesegaran dan meningkatkan keinginan seksual.

Teknik Wap panas atau asap yang menggunakan herba seperti kunyit, temulawak ,akar cendana dan rempah ratus tambahan akan menghangatkan alat sulit wanita selain disertai senaman kegel yang melibatkan pergerakan otot vagina. Amalan spa vagina dua kali sebulan mampu meningkatkan keyakinan wanita terutama yang telah berumahtangga agar perhubungan intim lebih bermakna.

Terapi ini bermanfaat jika dilakukan sebelum dan selepas kedatangan haid. Namun perlu diingatkan , wanita yang datang haid, menghidap penyakit kelamin dan mengandung tidak di benarkan menjalani terapi ini.

Kepada bakal pengantin, ia dapat menjaga kebersihan alat sulit, mencantikkan kulit, menenangkan otot dan saraf yang tegang semasa persediaan perkhawinan serta memperbaiki peredaran darah dan tenaga dalaman. Bagi wanita yang telah berkahwin dan melahirkan anak pula ia berkesan bagi:

Mengembalikan keanjalan vagina.
Menguatkan otot-otot pinggul.
Relaksasi.
Memulihkan keseimbangan tubuh melalui rawatan badan, minda dan semangat.

Menyedari kepentingan spa vagina atau bertangas inilah makan Seri Dewi Malam- Moden tradisional telah mengeluarkan produk terbaik kami iaitu uncang herba. Untuk mandian herba dan juga bertangas. Terdiri dari bahan2 semulajadi ia nya amat sesuai utk wanita melakukan spa vagina atau mandi wap di rumah sendiri dengan tidak perlu berbelanja besar ke salon2 atau spa.

Mandian herba RM35/sepeket ( 6 uncang )


DAH X PAYAH SUSAH2 NAK KUTIP DAUN LAGI...AMBIK AIR PANAS RENDAM BIARKAN BEBERAPA MINIT.. MANDIAN HERBA ..


Bukan sahaja elok digunakan oleh ibu2 selepas bersalin tetapi juga utk rawatan ala2 SPA di rumah anda sendiri. Direndan dlm rebusan air panas utk dibuat mandi, atau sachet dididihkan lalu wapnya dijdikan khasiat utk bersauna dan bertangas.
Selain membuang angin dlm badan, herba mandian brtujuan utk kesegaran dan keharuman badan semasa nifas. Jika diguna utk bersauna, ia membantu melancarkan perjalanan darah, membersihkan paru2, melancarkan pernafasan dan menyahtoksin tubuh akibat perpeluhan.

Haruman herbanya sungguh harum, menyegarkan badan dan minda menjadi tenang.
Di zaman moden ini amat sukar mendapatkn herba2 disekeliling rumah utk dijadikan mandian. Oleh itu SERIDEWI MALAM berinisiatif menggabungkan adunan herba2 terpilih ke dalam sachet utk kemudahan pengguna.


Antara adunan herba2 terpilih:-
1. Daun chapa
2. Daun Meringgan
3. Daun Senna
4. Daun Lemuni Hitam
5. Daun Kantan
6. Daun kayu manis
7. Daun Serai Wangi
8. Daun Inai
9. Daun Sireh
10. Daun Lakenang dan lain2 lagi

Cara penggunaan:
1. Panaskan air mendidih
2. Rendam 1 sachet mandian herba sehingga kembang
3. Keluarkan sachet tadi kemudian campur air sejuk hingga suam2 kuku
(Sachet ini jgn dibuang krn boleh dicampurkan dgn sachet ke2 nanti. Sachet pertama boleh juga direbus hgga hilang bau & warna)
Seterusnya diulangi spt langkah pertama)

PETUA: Inginkan lebih haruman segar, masukkan hirisan daun limau purut dan daun pandan dlm air rebusan.

Wednesday, 24 July 2013

Promosi Ramadhan 2013

nak cantik jelita di hari raya,,,ini peluang anda utk dapatkan kulit yg cerah sekata, lembap mghilangkan garis2 bawah mata, mantapkan payudara & punggung,,,,sapa2 pun layak utk jadi cantik,,,mghilangkan parut2 jerawat, jeragat & sebagainya,,,kulit halus putih gebu,,,dgn khasiat herba,,,,selamat berkesan mantop!!!!,,,,jgn lepasKAN PELUANG utk dapatkan harga promosi hanya pada ramadhan 2013 sahaja,,,stok sangat terhad,,,jgn ketinggalan,,,









WOW WOW!!! julung2 kali diadakan Jgn lepaskan peluang utk cantik jelita putih gebu dalaman mantap di hari raya ini,,,,Stok sangat terhad jgn ketinggalan!!!

Promotion Ramadhan normal Price rm100 sekotak, harga kini rm70 sahaja!! Cpt grab sblm kehabisan...

Sempena Ramadhan yg mulia ini sy ingin memberikan tawaran istimewa harga runtuh kpd Customer MT-SDM iaitu Promotion Ramadhan kpd produk Collagen Herbalicious White...Grab cepat selagi stock masih ada...

COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE..12 SACHET
MENGANDUNGI CAMPURAN ISTIMEWA:
manjakani
kacip fatimah
habbatus sauda
dan beberapa herba terpilih lain

Selain untuk kecantikkan kulit ia juga berfungsi untuk
mengetatkan dalaman,
menguatkan cengkaman otot vagina
mencegah keputihan
mengencangkan payudara
menaikkan punggung
menyihatkan kuku dan rambut
menguatkan otot sendi
melewatkan penuaan
menghilangkan lingkaran gelap di bawah mata
menutup liang pori terbuka

*sesuai untuk wanita & remaja
*tidak sesuai untuk ibu mengandung



Sunday, 14 July 2013

LoveBird Oil (LBO) SDM

LoveBird Oil (LBO)-(Minyak Belacak)-RM65 (20 ML)



PRODUK TERBARU SERI DEWI MALAM: LOVEBIRD OIL ...RM65/SEBOTOL

FUNGSI LOVEBIRD OIL:

Untuk encik suami...

- Melambatkan ejakulasi dan tahan lebih lama
- Membesarkan, menegang, memanjangkan zakar ke tahap maksima
- Mengelakkan tiada ereksi atau mati pucuk
- Memantapkan dan memadatkan tut-tut secara semulajadi
- Melancarkan perjalanan darah di bahagian zakar
- Melambatkan pancutan
- Menambahkan nikmat sang isteri
- Menguatkan dan memperkasakan tut suami

Untuk puan isteri:

- Menegang dan memejalkan payudara
- Menghaluskan dan menggebukan payudara
- Memadatkan, memejal dan menonggekkan punggung

Petua dan cara penggunaan (2x sehari):

Untuk Lelaki:

- Mulakan di pagi hari dgn meminum atau makan hidangan yg panas
- Para suami tidak digalakkan memakan yang sejuk dari peti ais
- Urutan sebaiknya dilakukan sebelah malam atau pagi
- Biarkan kering seketika dan blh beraksi bila2 masa
- Lakukan urutan selama sebulan, akan besar dan panjang secara semulajadi.
- Titikkan LoveBird oil ke tapak tangan dan sapukan ke seluruh zakar
- Genggam zakar dan urut perlahan2 menaik dari pangkal dubur ke arah kepala zakar
- Ulang selama 10 minit

Untuk perempuan:

- Sapukan pada payudara dan urutkan dari bawah ke atas dlm bentuk pusingan hingga ke pangkal ketiak
- Urutkan juga di pangkal ketiak dan lengan ke arah bahu
- Urutkan di punggung ke arah atas dan naikkan kaki ke belakang utk membentuk dan menaikkan punggung.
- boleh juga digunakan untuk "sengkak" dari punggung






Nature's Essence Miracle Oil ( NEMO) SDM



"Nature's Essence Miracle Oil ( NEMO)" MTVCO-NEMO 

Minyak Kelapa Dara

Harga RM42 SM dan RM45 SS tidak termasuk postage

Kenapa MTVCO NEMO miracle?

Ia adalah sejenis minyak pelbagai guna dan berkhasiat tinggi untuk kesihatan.

With lemon aroma theraphy

Ramuan:

:~ Mampatan Minyak Kelapa Dara yg Diproses secara semulajadi tanpa menggunakan haba atau sebarang kimia.

Secara external sungguh berkesan dan selamat digunakan untuk merawat kulit :-
• sebagai pelembap kepada semua jenis kulit kering 
• boleh melambatkan proses penuaan dan berkurangnya keanjalan kulit yang biasanya menjadi kendur seiring dengan usia. 
• perisai tambahan sinaran ultra violet
• penghalang infeksi kuman dan mengelakkan jangkitan kuman
• mempercepatkan pembentukan sel kulit baru
• baik bagi penjagaan rambut

Khas Pre-natal treatment :-

sungguh selamat digunakan sebagai minyak urut terutama kepada ibu-ibu mengandung bagi mencegah awal rekahan perut , tumit kaki dan menahan bengkak akibat kandungan semakin membesar dan digosok sekitar kawasan buah dada bagi mengelakan kehitaman.

Secara dalaman sangat bagus dijadikan sebagai sebahagian diet pemakanan anda kerana kesan nutrien yang hampir sama dengan air susu ibu.

Cara makan : Dewasa – 2 sudu dua kali sehari selepas makan
                            Children – 1 sudu 2 kali sehari selepas makan 


TESTIMONI NEMO












"Nature's Essence Miracle Oil ( NEMO)" MTVCO-NEMO 

Minyak Kelapa Dara


Minyak Kelapa Dara keluaran Moden Tradisional - MT-SDM mempunyai pelbagai fungsi & khasiat....

boleh digunakan utk sapuan atau diminum

Sapu utk rawat kulit dari parut,,,luka,,,terkena air panas,,,penyakit kulit gatal2,,,
sapu di rambut utk melembutkan rambut,,,melebatkan rambut,,,rawatan rambut gugur,,,mengatasi masalah kulit kepala berkeping
sapu di muka n di permukaan hidung untuk merawat resdung

Minum- bila demam
asma 
penjagaan kesihatan harian
sistem imunisasi

1001 kegunaan minyak kelapa dara

Medicated Slim Soap (MESS) SDM



SDM-Medicated Slim Soap (MESS) -  (RM36) / 100g

Fungsi :

:~ slimming pecah lemak
:~ menanggalkan kulit2 mati
:~ vitamin utk kulit dari pegaga bg mengelakkan parut seperti rekahan selepas beranak
:~ scrub
:~ menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam

mengandungi:
:- daun pegaga,
:- seaweed,
:- scrub beras
:- dan bahan aktif untuk melembut dan melembapkan kulit.

:- Digunakan di seluruh tubuh terutama digosok ke paha dan punggung yg berselulit, pangkal tangan iaitu antara lengan dan permulaan bahu, perut, pinggang,pinggul dan mana-mana bahagian yg berlemak, besar dan menggeleber. 
Penting juga digosok kepada bahagian berparut , celah kekotoran degil , badan berjerawat batu dan berbiji akibat lemak keras dan kesan luka.

:- Semasa penggunaan kulit akan berasa segar dan naturally dingin. Liang-liang kulit akan terbuka dan ini membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit . Penggunaan tumbuhan, buahan dan sayuran membantu melancarkan peredaran darah dan sebagai satu bahan anti bakteria dan kulat.

 :- Pengelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi serta menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak , kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam .Lebih effect digunakan setiap kali mandi untuk shape dan kulit yang anda ingini.

NAMA PRODUK: MEDICATED ESSENCE SLIMMING SOAP (MESS)
HARGA: RM36/SEKETUL

DIGOSOK:
1- peha dan punggung yg berselulit
2- pangkal tangan iaitu antara lengan dan permulaan bahu
3- perut
4- pinggang
5- pinggul dan mana-mana bahagian yg berlemak, besar, kembang dan menggeleber
6- berparut
7- celah kekotoran degil
8- badan berjerawat batu dan berbiji akibat lemak keras dan kesan luka.

KESAN SEMASA PENGGUNAAN:
1- kulit akan berasa segar dan naturally dingin
2- Liang-liang kulit akan terbuka- membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit

KESAN PENGGUNAAN:
1- melancarkan peredaran darah
2- Penggelupasan perlahan
3- menghilangkan kulit mati dan penggantian kulit semulajadi
4- menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap
5- menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak
6- menghilangkan kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam

**Lebih BERKESAN digunakan setiap kali mandi untuk shape dan kulit yang anda ingini.

TESTIMONI









Cool Slimming Essence With Multivitamin (CSE) SDM


COOL SLIMMING ESSENCE WITH MULTIVITAMIN (CSE) - RM48

:- menghaluskan dan menggebukan kulit
:- membantu melangsingkan badan
:- memecahkan lemak di pipi utk mendapatkan V-SHAPE dan juga dihidung supaya hidung yg lebih runcing. 
:- mengurangkan rekahan semasa mengandung
:- mengatasi masalah lenguh sendi dan sakit badan
:- melancarkan peredaran darah
:- mengatasi masalah selulit
:- membuang angin didalam badan
:- mengurangkan lapisan lemak degil di dagu

Kandungan :

- lipowax
- phenoserve
- mentol Kristal
- sorbitol atau gliserin
- humectant
- minyak zaitun
- minyak pati
- Jintan saru
- Adas
- limau gedang
- halia
- limau

Proses yg sama berlaku kpd CSE tetapi ia tidak membuatkan kita berpeluh. Bahan aktif juniper dan 5 jenis essential oil akan meresap ke dalam kulit dan berlakulah metabolisma dan pecahan lemak tanpa perpeluhan.

Lemak mencair dan disingkir oleh darah ke sistem pembuangan kita.

CSE walaubagaimanapun mempunyai keistimewaan tersendiri kerana ia mengandungi 5 jenis essential oil yang membantu menghaluskan kulit dan juga multivitamin utk kesihatan kulit yg akan menjadikan kulit yg disapu menjadi halus dan gebu.

CSE boleh digunakan sebagai shaping essence dimana ia membantu memecahkan lemak di pipi utk mendapatkan V-SHAPE dan juga dihidung spya hidung yg lebih runcing. (lebih RUNCING bukan lebih MANCUNG..tak sama ya) Elok diguna untuk perut yg merekah akibat mengandung.

TESTIMONI




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...